Дорогі друзі! Лише тиждень тому ми з радістю повідомляли Вам про розширення сфери наших послуг: доставку додому для мешканців Харкова. 24 жовтня розпочавши співпрацю з кур'єрською службою доставки « Post express » , ми були змушені від неї відмовитися. Жаль не тому, що були змушені відмовитися, а тому, що поставили Вас у незручну ситуацію і мимоволі змусили спілкуватися з несумлінними працівниками кур'єрської служби. Просимо вибачення всім, кому було доставлено замовлення.
Велике спасибі нашій покупниці, яка повідомила нам про негідну поведінку кур'єра. Наводимо без зміни її звернення та відповідь керівника нашого інтернет-магазину Марії Літарової:
Еліна Колонтаєвська «Вчора вперше та востаннє стала клієнтом інтернет-аптеки 33 корови. Зробила замовлення на 74 гривні+25 гривень доставка. Коли замовлення доставила неадекватна жінка бомжуватий, доставка раптом стала 28 гривень. Отримала абсолютно не те, що замовляла з вини менеджера. Замовлення повернуло.
Підсумок-два дні переговорів, витрачені 2 години часу, 6 гривень на метро+26 гривень за доставку мені не компенсували. Якщо це політика "інтернет-аптеки №1 в Україні", то це викликає подив. Але, "Вибачте",-менеджер-таки сказав. На мій погляд-це недостойний сервіс((»
Марія Літарова «Еліно, дякую за повідомлення, розумію і абсолютно Вас підтримую. Ситуація, яка сталася з Вами 23 жовтня стала нашому інтернет-магазину наочним прикладом з якою ретельністю та увагою нам варто вибирати собі партнерів – зокрема щодо доставки товару нашим клієнтам. Заходи, які ми вже здійснили: 1) Зв'язалися з керівництвом кур'єрської доставки Post Express і зробили зауваження щодо якості обслуговування компанії 2) Протягом 2 днів буде опублікована стаття з нашими вибаченнями клієнтам, які отримали негідний сервіс у нас на сайті 3) За бажанням клієнта, ми прийняли повернення товару та повернули суму замовлення.
У зв'язку з ситуацією, що трапилася, ми оголошуємо конкурс для служб кур'єрських доставок по Харкову до кінця листопада (тобто протягом місяця) під час якого кур'єри кожної фірми проходитимуть фейс, дрес та емоційно-комунікативний контроль в офісі інтернет-магазину 33 корови особисто керівником інтернету -Магазину, і тільки після цієї перевірки ми будемо вирішувати, чи можуть бути допущені до найважливішого і цінного для нас етапу - особистого контакту з клієнтом та доставкою. Плюс, для Вас Еліна, особисто ми пропонуємо скористатися знижкою – 20% до кінця листопада на будь-який товар, представлений на сайті інтернет вет аптеки 33 корови http://33korovy.in.ua/ . Щиро віримо у продовження співпраці з Вами та ще раз просимо вибачення!
З ув. керівник інтернет-магазину Марія Літарова»
Без своєчасної інформації нашого клієнта ми продовжували б мимоволі завдавати Вам неприємностей. Просимо Вас усіх і надалі інформувати про проблеми, що дозволить нам покращувати нашу роботу, адже навчаються тільки на помилках.
Отже, наш інтернет-магазин протестував одну із служб доставки та відмовився від її послуг. Поки що послуга доставки замовлень по Харкову не працює. Ми шукаємо гідного партнера для кур'єрської доставки. Розглянемо будь-які пропозиції. Пропозиції надсилати на адресу korovy33@gmail.com або зателефонувати за тел: 050-30-130-32.
Ми віримо, що зможемо вдосконалювати і надалі нашу роботу до Вашої зручності.